Mediji
Šta je starije – medij ili poruka?
Mediji
Šta je starije – medij ili poruka? Kako da vas čuje baš onaj ko treba i zašto je medija planiranje toliko važno u advertisingu?

» Upoznavanje sa vrstama medija
» Izazovi u modernom medijskom okruženju
» Kreativnost u upotrebi medija
» Razumevanje novih medijskih navika potrošača
» Medijsko tržište kod nas i u okruženju. Koliko smo zapravo daleko od razvijenih zemalja?
» Novosti u istraživanjima tržišta medija
» Koliki je značaj televizije u medijskom okruženju koje se konstatno menja
» Značajne promene u digitalnom okruženju. Kakav uticaj te promene imaju na digital kao medij?
» Osnovna pravila u kreiranju media planova
» Bazična znanja o tipovima medija i njihovim potencijalima
» Upotreba medija u skladu sa različitim ciljnim grupama / proizvodima / ciljevima
» Osnove izrade medijskih planova
Marko Kosovac
Managing Director, Plus Media
Diplomirani pravnik, srećno uhlebljen u medijskoj industriji već punih 16 godina. Prošao sve pozicije, počev od media asisitenta u agenciji Media S, preko pozicije media plannera do mid-manager pozicija u agenciji Direct Media. Te nakon 8 godina, 2010. godine dolazi na mesto managing directora Plus Media, afilijacije Mindshare za zemlje južno-istočnog Balkana. Vodi agenciju u Beogradu i koordinira rad svih regionalnih kancelarija u smislu odnosa sa jednim od najvećih global network igrača, Mindshare.
Raspored predavanja
za 2018 god.
AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.
NEDELJA 7
PETAK 19.10.2018 | |
Upoznavanje sa medijskim tržištem | Marko Šobot, Media Director Publicis One |
Elektronsko merenje televizijskog auditorijuma | Đorđe Čović, Marketing Executive Nielsen Audience Measurement Srbija |
SUBOTA 20.10.2018 | |
Sa one strane ekrana | Srđan Erceg, CEO Huge Media (dva spojena predavanja) |
Prava mera outdoor medija | Zoran Jović, IT Manager, Alma Quattro, Bojana Novaković, Sales Director, Alma Quattro, Gorica Mijović, General Manager, TAQOO |
Kablovska TV danas | Nataša Mitić, Ad Sales director i Marko Dacić Marketing Manager, Fox Networks Group |
NEDELJA 11
SUBOTA 24.11.2018 | |
Njuz u borbi protiv neozbiljnih medija | Darko Crnogorac i Bane Grković, urednici i novinari Njuz.net |
Oglas koji će kupiti Brand manager i koji će prodati potrošaču brand | Marija Ilić, Group Account Manager, Direct Media |
Dve godine koje su uzdrmale tehnološku industriju – i svet | Vladimir Aranđelović, Managing Director Adriatic, Connect Ad |
Workshop: The power of integrated media strategy | Jovana Petrović, Head of Regional Connection, Planning and Digital i Filip Mladenovski, Regional Digital Strategy Manager UM |