Biznis
Whenever you see a successful business, someone once made a courageous decision
Biznis
Da biste bili uspešni u komunikaciji, prethodno treba da budete uspešni u razumevanju poslovanja kompanija i brendova. Kao i razumevanju konteksta tržišta i modela po kojima funkcioniše uslužna industrija, bilo da su u pitanju kreativne, istraživačke, medijske, digital ili BTL agencije. Ovaj modul je tu da vam predstavi širi kontekst poslovanja industrije uz predavače koji predvode prve redove modernog tržišta.

» Dublje razumevanje procesa upravljanja brendovima.
» “Podizanje lestvice” u komunikaciji brendova na našim prostorima.
» Sagledati kako brendovi danas nastaju i opstaju.
» Upoznavanje sa procesom upravljanja brendom
» Isticanje značaja internih i eksternih komunikacija na uspešno poslovanje.
» Izazovi pozicioniranja i repozicioniranja brendova.
» Strateško planiranje u marketingu velikih korporacija.
» Složenost odnosa između klijenta I agencije – iz perspective i agencija i klijenata.
» Kako inspirisati agencije i kako kupiti ideje koje će doneti uspeh brendu?
» Komunikacija u funkciji biznis rezultata.
» Kako se meri uspeh i koliko učimo iz rezultata poslovanja?
» Kompletan uvid u process izgradnje i vođenja Brenda iz kompanijskog i agencijskog ugla.
» Razumevanje kompleksnosti odnosa u lancu komunikacije, interno i eksterno.
» Spremnost za pisanje brifova.
Katarina Šibalić
Marketing Director, Strauss Adriatic
Diplomirani inženjer tehnologije Univerziteta u Beogradu, završava EMBA program na Cotrugli Business School. Karijeru je započela u kompaniji Doncafe Group, na poziciji tehnologa, a nastavila na pozicijama Research&Development Manager, Brand Manager i Marketing Manager u kompaniji Strauss Adriatic (Strauss Coffee), gde je od 2012. na poziciji direktora marketinga.
Raspored predavanja
za 2018 god.
AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.
NEDELJA 1
SUBOTA 08.09.2018 | |
Uvod u modul | Katarina Šibalić, Marketing Director, Strauss Adriatic |
Publika je uvek u pravu | Bojan Joksimović, Co-founder, O5 |
Šta nam olakšava, a šta nas sprečava da kreiramo uspešne disrupcije u komunikaciji brendova? | Biljana Jović Popović, VIP Mobile, Marko Pešić, Ovation BBDO, Saša Ćirić, Frikom, Ivan Aranđelović, Ivan Aran Studio, Nikola Radojčić, Braća burazeri, Kamelija Radojčić, Mandarina Cake Shop |
NEDELJA 6
PETAK 12.10.2018 | |
Hrabrost u advertajzingu, vrlina ili mana | Nataša Bojanić, Group Account Director, Leo Burnett |
SUBOTA 13.10.2018 | |
Kako se zaista meri uspeh brenda i koliko učimo iz rezultata? | Smiljka Dokić Jeremić, Marketing Director, Erste Banka |
Workshop – Kako napisati brif `koji obećava`? | Andreja Milkić, Andrijana Đikanović (Leo Burnett) Katarina Šibalić, Željka Paraušić (Strauss Adriatic / Doncafe) |
Brend komunikacija. Kako se kupuju ideje? | Jelena Čađenović, Brand and Experience Management Director, VIP mobile |
NEDELJA 11
PETAK 23.11.2018 | |
Izazovi pozicioniranja/repozicioniranja brendova | Nikola Kostoski, Marketing & Strategy Director, Delhaize |
Komunikacija u funkciji biznis rezultata | Jelena Šarenac, Head of Corporate Communications, Henkel |