All Stars
70 različitih tema iz sveta marketinga i oglašavanja
All Stars
Žive legende i večiti pioniri advertising-a. Svetske zvezde i lokalne veličine. Inovatori i inspiratori. Finte, „cake” i prskalice duha namenjene sledećoj generaciji „outside of the box” mislilaca.

Tanja Petrović
Marketing Director, Coca Cola Company
Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008 godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u sektorima prodaje, trade marketinga, istraživanja, strateškog planiranja i brend marketinga za tržišta Istočne, Južne i Centralne Evrope. Danas je direktor marketinga u Coca Cola Company, odgovorna za tržišta Srbije, Crne Gore i Makedonije.
Raspored predavanja
za 2018 god.
AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.
NEDELJA 12
PETAK 30.11.2018 | |
Pimpek nije k… | Davor Bruketa, Creative Director, Bruketa & Žinić & Grey |
Odnos klijent-agencija | Nataša Đurđević, Shopper Marketing Director CSE, TCCC |
SUBOTA 01.12.2018 | |
Growth vs. fixed mindset panel | Milan Vujović, Marketing direktor za Adriatik regiju, Samsung Hana Škero, HR Manager, Erste banka Aleksandar Joksić, Corporate Services Manager, Australian Embassy Vesna Damnjanović, profesor, FON fakultet Milica Vulićević Basorović, Marketing Director, Coca-Cola Frequency and Retention CEE, TCCC Veronika Tasić, izvršna direktorka, Digitalna Srbija |
Workshop “Kako se prave digitalni proizvodi” | Vladimir Tošić, Digital Technologies Manager, CEE BU, TCCC |
NEDELJA 13
PETAK 07.12.2018 | |
Brutalna realnost digitalnih proizvoda | Nemanja Đurić, Digital Product Owner, CEE BU, TCCC |